Je onderneming op orde
- Ben jij zelfstandig ondernemer?
- Werk jij als coach, timmerman, docent, fotograaf, schilder of in een ander zelfstandig beroep?
- Ben je veel tijd kwijt aan het opzoeken van informatie of benodigdheden?
- En aan het opruimen van documenten?
- Heb je veel materialen nodig voor je werk en krijg je die niet geordend in jouw werkruimte?
- Vind je geen structuur om je administratie te doen?
- Wil je verandering in je werkruimte en weet je niet hoe je dat voor elkaar krijgt?
- Wil je werk uitbesteden, maar krijg je dit door de chaos niet helder?
De hoogste prioriteit gaat eerst
Bij de intake bepalen we wat de hoogste prioriteit heeft om geordend te krijgen. Praktisch en doelgericht werken we daaraan.
Voor het ordenen van post, afspraken en planning heb ik een methode. Als deze niet voor jou werkt, dan zoeken we een persoonlijk systematiek dat wel werkt. Op maat gemaakt, zodat je weet dat het bij jouw manier van werken past.
‘Dat de passie die je toont naar je klanten weerspiegeld wordt in je werkplek.
Zodat het gewoon in balans is.’
~ Ella Breij ~
Van ongeorganiseerd naar georganiseerd
Door de juiste ordening ontstaat ruimte die vooraf niet te overzien is. Het levert je meer op dan een opgeruimde werkplek. Organiseer je het goed, dan is het je helder waar jij alles kunt vinden en waar je het opgeborgen hebt.
Uitbesteden of niet
Ik ondersteun je keuzes te maken en ordening aan te brengen.
Als er overzicht is, dan krijg je inzicht in wat je kunt uitbesteden en wat je niet wilt uitbesteden aan bijvoorbeeld een VA of een PA. Het verschil tussen een VA en mij is dat ik geen taak overneem. Ik ondersteun en ik leer jou ordening aan te brengen, zodat je het daarna zonder mijn hulp zelf kunt.